سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق بوتاکس دندان قروچه+لیفت و لمینت دندان تیر 1401

لمینت متحرک سفارشی چگونه توسط پزشک انجام میشود

لمینت متحرک اسنپ اسمایل راه را برای انهایی که توان هزینه های سنگین و کمر شکن دندان پزشکی را ندارند و یا حتی دوست ندارند دندان انها تراشیده شود باز کرده است یعنی شما هم میتوانید در خانه و هم در لابراتوار برای خود دندان سفارش دهید که ما میخواهیم در مورد لابراتواری با شما صیحت کنیم که قیمت بالا تری دارد اما لمینت خانگی قیمت بسیار ارزانی دارد که میشود قیمت یک هندانه بزگ و عملا بسیار ارزان است  اگر همیشه به دنبال زیبایی دندان های خود هستید، قطعا با این دستگاه آشنایی دارید و تبلیغات آن را در سایت ها و صفحات مختلف مشاهده کرده اید. متاسفانه با وجود تبلیغات فراوان برای جابجاییلمینت، اطلاعات دقیقی در اختیار مخاطبان قرار نمی گیرد. کمبود اطلاعات منجر به اشتباهات زیادی می شود و فرد ممکن است رنج بکشد.

 

 

اسنپ اسمایل چیست

 

 

 

اسنپ اسمایل چیست :

 لمینت متحرک یا کامپوزیت متحرک ، پوشش یا لایه نازکی است که روی دندان قرار می گیرد تا از بروز عیوب دندان جلوگیری کند. و تا حد زیادی از ریزش دندان جلوگیری می کند و زیبایی لبخند و دندان های شما را دو چندان می کند. این نوع زیبایی موت است و فقط زمانی که به بیرون میروید یا مثلا میخواهید به خانه اقوام بروید باد در فک خود قرار بدهید و همانند یک لباس مهمانی است و فقط زمانی که لازم باشد باید استفاده شود.

 

 

خمیر اسنپ اسمایل از چه جنسی ساخته شده است

 

 

خمیر اسنپ اسمایل از چه جنسی ساخته شده است:

خمیر  اسنپ لمینتی از رزین دندانپزشکی است که در آزمایشگاه با پلیمرها یا آدامس‌های غیرسمی ساخته می‌شود، که به‌طور خاص برای مطابقت با شکل و شکل تک تک دندان‌ها ساخته شده‌اند. لمینت های متحرک پرطرفدار در بازار و با قیمت بسیار پایین به صورت آماده و پیش ساخته در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که بررسی نیز می شود.دلیل نامگذاری خرید لمینت متحرک دندان  به این دلیل است که مانند لمینت دائمی، هدف آن پوشاندن عیوب دندان و زیباتر شدن فرم دندان است. تحرک همچنین به این معنی است که روکش دائمی نیست و می توان آن را از روی دندان های شما جدا کرد. به گفته شما فقط در مهمانی ها یا جلسات می توانید به دندان های خود بچسبید. و باید هنگام غذا خوردن و قبل از خواب از روی دندان هایتان برداشته شود.

 

 

ایا انجام لمینت متحرک دندان درد دارد

 

 

ایا انجام لمینت متحرک دندان درد دارد :

باید  بگوئیم در جلسه آماده سازی قالب دندان شما گرفته میشود و باید روی خمیر اندکی فشار بیاورید و شاید تما درد شما همین مقدار باشد دلیل تراشیده نشدن دندان بر خلاف لمینت ثابت شما به هیچ عنوان دندان خود را از دست نخواهید اد اما برخی افراد میگویند ما لمینت متحرک میگذارید درد دارد که معمولا یا دندانشنان از قبل مشکل داشته یا زیادی از لمینت اسنپ اسمایل استفاده میکنند.

 

 

لمینت  متحرک سفارشی چگونه توسط پزشک انجام میشود

 

 

لمینت  متحرک سفارشی چگونه توسط پزشک انجام میشود :

برای تهیه لمینت متحرک در مرحله اول، باید به دندانپزشک مراجعه کنید تا دندان های شما را معاینه کند و تصمیم بگیرد که آیا لمینت متحرک برای دندان شما مناسب است یا خیرزمانی که دندانپزشک شما واجد شرایط باشد، دندان های شما را قالب می زند و سپس رنگ روکش مصنوعی را انتخاب می کند. دقت دندانپزشک در ریخته گری کیفیت را بهبود می بخشد.لمینت های متحرک توسط پزشک تهیه و روی فک بالا و فک پایین نصب می شود و در صورت عدم اشکال در فرم دهی بعدا به راحتی روی دندان ثابت می شوند.

 

 

 

معایب لمینت متحرک اسنپ اسمایل چیست

 

 

معایب لمینت متحرک اسنپ اسمایل چیست :

در حین نصب، لثه ها ممکن است آسیب ببینند احتمال پوسیدگی دندان وجود دارد.استفاده طولانی مدت امکان پذیر نیست. لمینت های متحرک عمر کوتاهی دارند. باید هنگام خواب و هنگام غذا از روی دندان های خود خارج شود.جنبه درمانی ندارد و راه حلی موقتی برای پوشاندن عیوب دندان است. ممکن است در دهان خود آلرژی داشته باشید. با گذشت زمان تغییر رنگ می دهد. پلاک ها هنگام نصب روی دندان ها می توانند بشکنند.

 

 

 

سخن پایانی :

اگرچه لمینت های متحرک بسیار قوی و بسیار مقاوم میباشند ، اما همچنان ممکن است آسیب ببینند. به همین دلیل توصیه می شود از جویدن غذاهای سفت مانند سیب سفت و یخ و یا اعمال فشار زیاد خودداری نمایید . مراقبت خوب از لمینت متحرک قطعا در کاهش و پیشگیری از درد راه کشا خواهد بود. به همین خاطر توصیه میکنتیم  حداقل همیشه دندان خود را در اینه نگاه کنید ببینید مشکلی دارند یا خیر از جهت این که ایا لثه بعد لمینت متحرک مشکل پیدا کرده یا خیر چون ممکن است برخی افراد به علت راعایت نکردن اصول درست مشکلاتی در دندان انها ایجاد شود و شما با چکاب خودتان میتوانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید.